El passat 29 de setembre, a les 20 h., va tenir lloc al Teatre de Sarrià de Barcelona l'estrena mundial de la Sonata Caula d'en Jordi Cervelló, músic i compositor, que va traspassar el passat 2 de setembre a l'hospital de Figueres.
La Maria Canyigueral al piano i l'Isabel Villanueva a la viola (la peça estava dedicada a aquesta) ens van oferir l'estrena mundial de la composició pòstuma d'en Jordi Cervelló inspirada en el torrent del Salt de la Caula.
La composició musical formava part del VI concert del II cicle de música de cambra d’aquest any 2022. conjuntament amb obres de R. Schumann i J. Brahms
El compositor i musicòleg Benet Casablancas va fer la introducció al concert amb la presentació del seu llibre "Paisajes del Romanticismo Musical".
A continuació, el tenor David Alegret va posar la veu a Dichterliebe. Op.48" de R Schumann, i la Mezzo Soprano Cristina Segura , va inteepretar Dues cançons per a veu, viola i piano de J. Brahms.
Previament a l'estrena mundial de la Sonata Caula, en Joan A. Parés en representació de la Societat La Unió Escaulenca i dels veïns i veïnes del poble de les Escaules va oferir un emotiu homenatge a en Jordi Cervelló, persona que des de fa més de 30 anys tenia la seva segona residència a Les Escaules.
Podeu gaudir de la Sonata Caula i de la gran interpretació de la Maria Canyigueral al piano i la destresa i professionalitat de l'Isabel Villanueva a la viola en el video enregistrar en directe en el mateix acte al Teatre de Sarrià.
Que la terra et sigui lleu Jordi!!!
留言